.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ادای احترام مازندرانی ها به آتش نشان حادثه پلاسکو
ایستگاه های آتش نشانی مازندران در سوگ شهدای آتش نشان حادثه ساختمان پلاسکو سیاه پوش شد و مردم و مسئولان استان با حضور در آن به آتش نشان فقید این حادثه ادای احترام کردند.

به گزارش شمال نیوز، شهروندان مازندران با حضور در ایستگاه‌های آتش‌نشانی مناطق مختلف استان به شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو ادای احترام کردند.ایستگاه‌های آتش‌نشانی مناطق مختلف مازندران در شب و روز جمعه مملو از حضور شهروندانی بود که با حضورشان در این ایستگاه‌ها، اهدای گل و روشن کردن شمع، یاد و خاطره شهدای آتش‌نشان حادثه ساختمان پلاسکو را گرامی داشتند.

در ساری، آتش‌نشانان و شهروندان ساروی همگام با آتش‌نشانان سراسر کشور با سیاه‌پوش کردن فضای سازمان و خودروهای آتش‌نشانی، پخش نوای دلنشین قرآن و قرائت فاتحه با بازماندگان شهدای آتش‌نشان ابراز همدردی کردند. همچنین در مناطق غرب مازندران ازجمله نوشهر، شهروندان و مسئولان با حضور در ایستگاه آتش‌نشانی و روشن کردن شمع، جان‌فشانی‌های آتش‌نشانان حادثه ساختمان پلاسکو تهران را ارج نهادند.

فرهاد شیخ‌الاسلامی شهردار نوشهر که به همراه جمعی از کارکنان در ایستگاه آتش‌نشانی نوشهر حضور یافته بود، با روشن کردن شمعی در یادمان شهدا در ساختمان آتش‌نشانی نوشهر به شهدای آتش‌نشان ادای احترام کرد.

مجمع نمایندگان مازندران نیز، با ابراز تأسف از وقوع حادثه دردناک ریزش ساختمان پلاسکو و مرگ شماری از آتش‌نشانان اعلام کرد: بی‌شک جان‌فشانی و ازخودگذشتگی این عزیزان هیچ‌گاه از یاد و خاطره ملت شریف ایران پاک نخواهد شد.

نمایندگان مازندران در مجلس با تأکید بر پیگیری جدی کمک‌رسانی به حادثه دیدگان، با خانواده‌های محترم این عزیزان همدردی کردند.

ساختمان پلاسکو در تهران در پی آتش سوزی اواخر هفته گذشته فرو ریخت./مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.067 seconds.